• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 16 مرداد 1398
کد مطلب : 71003
+
-

پروژه‌های نیمه‌تمام ساوه  به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار ساوه گفت: پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی شهرداری ساوه در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسند. به‌گزارش تسنیم، «سیدمهدی حسینی» در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های قابل افتتاح شهرداری ساوه در هفته دولت افزود: کمربندی شمالی پروژه بزرگی است که نتیجه یک کار جهادی در مجموعه مدیریت شهری است و بازخورد آن توزیع ترافیک میدان آزادی و دسترسی چند منطقه شمالی شهر است. وی بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی دشوار اکنون باید در اجرای پروژه‌ها به‌طور همزمان 3 شاخص کاهش زمان، هزینه و ارتقای کیفی مورد توجه قرار گیرد و با در نظر گرفتن این شاخص‌ها پروژه‌ها را به طور متوازن پیش برد. 

حسینی ادامه داد: توزیع عادلانه خدمات شهری و مشارکت مردمی در انجام کارها یکی از مهم‌ترین اصول مدیریت را تشکیل می‌دهد و امروز در مجموعه شهرداری به مدد نیروهای جوان و خلاق نسبت به شناسایی نقاط ضعف و قوت همت گمارده و بر انجام صحیح کارها متمرکز شده‌ایم.

شهردار ساوه اضافه کرد: افتتاح پروژه کمربندی شمالی در شرایط اقتصادی کنونی شهرداری و در اوج تحریم‌ها موجب دلگرمی شهروندان شده و از سوی دیگر افتتاح پروژه‌هایی از این دست در کشور موجب ناامیدی دشمنان می‌شود.
دراین جلسه آخرین وضعیت 4 پروژه شامل فاز نخست کمربندی شمالی، ساختمان شماره 4 آتش‌نشانی، شهرک بازیافت و بوستان آشتیانی برای افتتاح در هفته دولت مورد بررسی قرار گرفت.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید